Facebook umożliwił ponowne dodawanie reklam związanych z technologią blockchain, wiadomościami branżowymi, edukacją oraz wydarzeniami powiązanymi z kryptowalutami, bez konieczności uzyskiwania wcześniejszej zgody.
starting today, we will narrow this policy to no longer require pre-approval for ads related to blockchain technology, industry news, education or events related to cryptocurrency.
FacebookPisemnej zgody będą wymagały natomiast pozostałe reklamy związane z kryptowalutami, na przykład te dotyczące giełd. Ban na reklamy promujące projekty ICO został podtrzymany. Pełną treść komunikatu Facebooka znajdziecie tutaj.
Poprzednia polityka reklamowa Facebooka dotycząca cyfrowych walut została wprowadzona w czerwcu ubiegłego roku i wymagała uprzedniej pisemnej zgody na wszystkie reklamy promujące kryptowaluty i produkty z nimi związane.
W ostatnim czasie coraz częściej pojawiają się doniesienia, że Facebook przygotowuje się do emisji swojej własnej kryptowaluty, z tego względu aktualizacja polityki reklamowej związanej z cyfrowymi walutami wydaje się mieć głębszy sens.